Projekty Unijne
STRATEGIA PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH SPÓŁKI LITTLE BIG DATA NA PERSPEKTYWICZNYCH RYNKACH ZAGRANICZNYCH. PROGRAM OPERACYJNY INTELIGENTNY ROZWÓJ 2014-2020 PODDZIAŁANIE 3.3.3.: WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND
Celem projektu jest udział spółki Little Big Data w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowym programie promocji branży IT/ICT, z zamiarem promowania marki produktowej, jaką są usługi Data Management Platform dla wydawców posiadających strony internetowe jak również klientów końcowych, mające szansę stać się marką rozpoznawalną na rynkach zagranicznych, oraz przyczynić się do promowania Marki Polskiej Gospodarki. Rozwój działalności eksportowej, jest głównym celem projektu.

Wartość projektu 1 074 177,44 zł, wkład Funduszy Europejskich 846 985,10 zł
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej.