Badania i analityka
Wzbogacanie danych
Ogrom informacji nt. użytkowników kolekcjonowanych w naszym systemie DMP pozwala na wzbogacanie informacji o użytkownikach dowolnego wydawcy, systemu emisyjnego czy CRM. Więcej informacji o użytkowniku to większa precyzja w serwowanych dla niego treściach i przekazach reklamowych. Jesteśmy w stanie wzbogacić dane o takie informacje jak wiek, płeć, status zawodowy, zainteresowania czy najczęstsze intencje zakupowe.
Alike
Tworzenie profili look-a-like to najlepszy sposób na zwiększenie zasięgu reklamy i dotarcie do użytkowników, którzy zachowują się w bardzo podobny sposób co użytkownicy odwiedzający stronę, wypełniający formularze czy dokonujący zakupów. Dzięki zastosowaniu odpowiednich algorytmów istnieje możliwość wyselekcjonowania z DMP użytkowników, którzy z wielce wysokim prawdopodobieństwem wykonają na stronie te akcje, co użytkownicy oznaczeni jako konwertujący.
Weryfikacja danych (ankiety)
Narzędzie służące do weryfikacji danych jest szczególnie ważne przy analizie danych pochodzących z ankiet. Dane ankietowe jako dane deklaratywne traktowane są często jako wyznacznik jakości i najwyższej jakości informacje o użytkownikach, jednak kompletnie nieprzydatne i nie mające odzwierciedlenia w rzeczywistości jeśli pochodzą z systemów, na których pracują osoby zawodowo wypełniające ankiety. Dzięki dokładnej analizie zachowania tych użytkowników jesteśmy w stanie określić czy mamy do czynienia z naturalnym wynikiem badania realizowanego przez przeciętnego użytkownika Internetu, czy z ankietą wypełnianą losowo.
Weryfikacja danych (boty)
Narzędzie służące do weryfikacji danych jest szczególnie ważne przy analizie ruchu płynącego z kampanii reklamowych. Dzięki dokładnemu badaniu zachowania użytkowników na stronie oraz wzbogaceniu tych informacji o inne dane zawarte w DMP, system jest w stanie wyfiltrować wątpliwej jakości wizyty, które wykazują cechy ruchu motywowanego bądź generowanego przez boty.
Lejek zakupowy
Dokładna analiza zachowania użytkowników na różnych etapach zakupowych, pozwala na stworzenie lejka zakupowego dla dowolnej branży. Analiza rozpoczyna się wraz z pierwszym kontaktem użytkownika, który jest dopiero na etapie budowania świadomości marki czy produktu i prowadzona jest poprzez kolejne etapy:
  • badania, gdy konsument zdecydował jaki produkt potrzebuje, ale nie ma sprecyzowanej marki bądź sklepu, w którym chce zrealizować zakup,
  • decyzji, gdy użytkownik porównuje zakupy, aby rozważyć alternatywy, porównuje ceny czy specyfikację techniczną danego produktu,
  • zakupowy, gdy konsument wyszukuje produkt o konkretnej specyfikacji technicznej z zamiarem jego zakupu.
Tworzenie customowych profili
Dokładna analiza danych z bardzo dużej ilości źródeł pozwala na tworzenie niestandardowych profili użytkowników. Bez względu na to jak dokładnej grupy docelowej szukasz, jesteśmy w stanie przygotować segmenty o bardzo niestandardowych zmiennych, zbudowane na podstawie danych technologicznych, zainteresowań, intencji zakupowych czy danych demograficznych.
Analiza ścieżki zakupowej (preintencje)
Możliwość analizy zachowania użytkowników zanim trafili oni na stronę zakupową, pozwala na stworzenie profilu "przyszłych potrzeb". Po przeanalizowanu ostatnich zakupów użytkowników jesteśmy w stanie przewidzieć ich przyszłe potrzeby zakupowe. Np. użytkownicy kupujący szafkę RTV statystycznie po około miesiącu w 70% przypadków kupują również fotel. Pozwoli nam to przewidzieć potrzebę użytkownika i skierować odpowiedni przekaz reklamowy w najbardziej odpowiednim momencie.
Sprawdź, które produkty mogą Cię jeszcze zainteresować.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej.