Paczki Mediowe

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych. W celu uzyskania najlepszych wyników korzystamy z wysokiej jakości danych, które samodzielnie zbieramy i profilujemy, a także wzmacniamy specjalnie wyselekcjonowaną powierzchnią w postaci pakietów tematycznych (np. biznes, parenting, moto itp.).

Kolejną składową naszych realizacji jest optymalizacja działań, która odbywa się również po naszej stronie.

Przykładowe formaty wykorzystywane w reklamie display: doublebillboard, triplebillboard, rectangle, skyscrapper, halfpage, wideboard.

Display
Display - czyli szeroko pojęta reklama graficzna. Są to m.in. formy wbudowane w treść strony
(np. screening, tapeta, billboard), artykuły sponsorowane i inne. Przykładowe modele rozliczeniowe to CPC, CPM, SUC oraz FF. Realizujemy kampanie display przy wykorzystaniu naszych danych,
do optymalizacji wykorzystujemy własne narzędzia analityczne,
a całość wspieramy wyselekcjonowaną powierzchnią.
Mobile
Kanał mobilny to bardzo dobry kanał sprzedażowy. Mając na uwadzę nieustanny rozwój oraz popularyzację technologii wyraźnie można zauważyć wzrost konwersji odbywającej się w ruchu mobilnym. Ma to bezpośredni związek z wygodą, którą oferują smartphone'y (zakupów można dokonywać gdziekolwiek mając dostęp do internetu) oraz efektem ROPO
(Research Offline, Purchase Online).
Oferowane przez nas kampanie to:
  • reklama z wykorzystaniem naszych danych 3rd Party Data
  • reklama w aplikacjach mobilnych
  • reklama w witrynach mobilnych
  • geotrapping
  • sms'y, mms'y
  • powiadomienia push
Video
Video-in stream jest jedną z form reklamy Display. Najpopularniejsze są tzw. pre-roll, mid-roll oraz post-roll. Towarzyszą one zawartościom rozpowszechnianym w internecie, a odtwarzanie są w player'ach. Najpopularniejszym modelem rozliczeniowym jest CPM.
Mailing Behawioralny
Usługa pozwalająca dotrzeć do użytkowników, których dane o zainteresowaniach oraz intencjach zakupowych zbierane są w czasie rzeczywistym:
  • wysyłka realizowana jest na podstawie analizy przeglądanych przez użytkownika stron oraz czytanych treści, a następnie połączenia jego cookie z kontem mailingowym
  • dane o zainteresowaniach użytkowników przechowywane są do 30 dni,
  • dzięki dynamicznej optymalizacji, kolejne wysyłki mailingów mają coraz większą skuteczność,
  • do wysyłki używane są tylko aktywne konta mailingowe, a jednocześnie eliminowany jest sztucznie generowany ruch
Remarketing Mailingowy
Czyli jeden ze sposobów zwiększania konwersji dzięki możliwości powrotu do użytkownika, który miał już kontakt z witryną. Jego efektywność można dodatkowo wzmocnić badaniem lejka sprzedażowego. Połączenie obu form daje znakomite wyniki w przypadku porzuconych koszyków, które możemy odzyskać i doprowadzić konsumenta do zrealizowania konwersji. Najważniejsza jednak jest możliwość dotarcia za pomocą mailingu do użytkownika, który nie pozostawił danych kontaktowych do siebie na przeglądanej stronie.
Social Media
Forma reklamy display, w której emisja odbywa się w najpopularniejszych serwisach jak np. Facebook, YouTube, Instagram. Najpopularniejsze serwisy Social Media to przede wszystkim duży zasięg, dokładne targetowanie i bardzo wysoka skuteczność. Warto wiedzieć, że między Social Media a ruchem mobilnym występuje bardzo silna synergia.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej.