Rozwiązania
dla e-commerce
Optymalizacja zakupowa
Posiadamy narzędzie do odzyskiwania porzuconych koszyków. Dzięki zaawansowanym technologiom jesteśmy w stanie przeanalizować, dlaczego użytkownicy nie finalizują zakupów i odzyskać do 20% porzuconych koszyków.
Lejek zakupowy
Dokładna analiza zachowania użytkowników na różnych etapach zakupowych, pozwala na stworzenie lejka zakupowego dla dowolnej branży. Analiza rozpoczyna się wraz z pierwszym kontaktem użytkownika, który jest dopiero na etapie budowania świadomości marki czy produktu i prowadzona jest poprzez kolejne etapy:
  • badania, gdy konsument zdecydował jaki produkt potrzebuje, ale nie ma sprecyzowanej marki bądź sklepu, w którym chce zrealizować zakup
  • decyzji, gdy użytkownik porównuje zakupy, aby rozważyć alternatywy, porównuje ceny czy specyfikację techniczną danego produktu,
  • zakupowy, gdy konsument wyszukuje produkt o konkretnej specyfikacji technicznej z zamiarem jego zakupu.
Modelowanie Look-aLike
Tworzenie profili o podobnym wyglądzie to najlepszy sposób na zwiększenie zasięgu grupy jakości w celach reklamowych i dotarcie do użytkowników, którzy zachowują się w sposób bardzo podobny do użytkowników, którzy odwiedzają witrynę, wypełniają formularze lub dokonują zakupów. Dzięki zastosowaniu odpowiednich algorytmów możliwe jest wybranie spośród użytkowników DMP, którzy prawdopodobnie wykonają działania na stronie z dużym prawdopodobieństwem, jako użytkownicy, którzy zostali oznaczeni jako konwertujący.
Analiza ścieżki zakupowej (preintencje)
Możliwość analizy zachowania użytkowników zanim trafili oni na stronę zakupową, pozwala na stworzenie profilu "przyszłych potrzeb". Po przeanalizowanu ostatnich zakupów użytkowników jesteśmy w stanie przewidzieć ich przyszłe potrzeby zakupowe. Np. użytkownicy kupujący szafkę RTV statystycznie po około miesiącu w 70% przypadków kupują również fotel. Pozwoli nam to przewidzieć potrzebę użytkownika i skierować odpowiedni przekaz reklamowy w najbardziej odpowiednim momencie.
Audience report
Narzędzie pozwalające wygenerować raport wskazujący grupy docelowe, które dokonują zakupów lub odwiedzają konkretne sekcje na stronie klienta.
Mapy interaktywne
Możliwość wizualizacji sprzedaży produktów lub sprzedaży w danym regionie za pomocą interaktywnej mapy Polski podzielonej na 86 regionów.

Nasza misja
Na pierwszym miejscu stawiamy użytkownika i jego bezpieczeństwo. Dotyczy ono zarówno posiadanych przez nas danych, jak i działań związanych z ich przetwarzaniem i wykorzystywaniem w kampaniach naszych klientów. Współpraca z nami to gwarancja rzetelnie i starannie przeprowadzonej kampanii. Eksperci Data Exchanger są z Tobą od samego początku i służą pomocą w każdej sytuacji, 24h na dobę.

DataExchanger jest produktem Little Big Data Sp. z o.o. , ul. Nowowiejskiego 2b, 20-880 Lublin, NIP: 701-03-60-755.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej.