Data Management Platform (DMP)
DMP jest mózgiem cyfrowego marketingu
Pozwala na zbieranie, analizę, rozszerzanie oraz używanie danych z zachowaniem 100% kontroli
DMP - podstawowe kroki
1
Definiowanie oraz zbieranie informacji o użytkownikach
Zbieranie wszystkich istotnych informacji na temat klientów np.:
  • jakie sekcje odwiedzili
  • jakie produkty oglądali
  • jakie produkty kupili
  • jak długo pozostali na stronie
  • czego wyszukiwali
  • i wiele innych
2
Organizowanie
  • Tworzenie profili użytkowników w oparciu o standardową taksonomię lub zdefiniowaną przez klienta
  • Określenie właściwych danych w celu ich użycia
3
Segmentacja oraz dodatkowe informacje
  • Wzbogacanie grup przy pomocy danych zewnętrznych (3rd party)
  • Modelowanie profili bliźniaczych
  • Kategoryzacja klientów w celu utworzenia profili
  • Dostęp do danych surowych i dokładna ich analiza
4
Użycie
  • Podłączenie do większości platform w celu zrealizowania kampanii
  • Łatwe zarządzanie segmentami
  • Możliwość przekazania dostępu do odpowiednich segmentów partnerom
5
Analiza i raportowanie
  • Analiza użytkowników na podstawie zewnętrznych danych
  • Możliwość eksportu raportów do systemów klienta
6
Optymalizacja
  • Optymalizacja segmentów oraz targetowania
  • Zarządzanie grupami na podstawie analiz i raportów
DMP - w praktyce
Wzbogacenie o 3rd Party Data
Użytkownik przegląda przepis na stronie XYZ.PL
Analiza przeglądanych treści.
Kaloryczność potraw, Czas przygotowania, Składniki
Określenie profilu zainteresowań użytkowników
Użytkownik przegląda przepisy o niskiej wartośći kalorycznej.
Kobieta
Zainteresowania: Odchudzanie Intencje: suplementy diety
Personalizacja reklamy
Produkty do przygotowania potraw niskokalorycznych
Propozycja zapisania się do programu zdrowego odżywiania z XYZ.pl
Codziennie inna propozycja na śniadanie, obiad i kolację
Realizacja kampanii display
Powiadomienia w telefonie, Eksport listy składników do aplikacji zakupowej.
Sprawdź, które produkty mogą Cię jeszcze zainteresować.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej.