3rd Party Data
Wysokiej jakości dane 3rd party są gwarantem każdej udanej kampanii reklamowej. Współpraca ze sprawdzonymi wydawcami i ciągła weryfikacja sprawiają,
że dostarczamy dane marketingowe najwyższej jakości.
Dane 3rd party, to zawarte w cookie anonimowe informacje o użytkownikach, które pozyskiwane są z wielu źródeł zewnętrznych, a najczęściej pochodzą od wydawców serwisów internetowych,
od niezależnych "agregatorów" i dostawców danych, a zbierane są na podstawie kodu zaszytego w źródle strony, z ankiet, konkursów, czy informacji pozostawionych w formularzu rejestracyjnym.
Map<Key , String> map = new HashMap<>();
while (true) {
    for (int i = 0; i < max; i++) {
        Key key = new Key(i);
        if (!map.containsKey(key)) {
            map.put(key, "Number:" + i);
        }
    }
}
Korzyścią z pozyskania tych danych jest ich wielowymiarowość, którą trudno byłoby uzyskać z jednego źródła danych, takiego jak np. własna strona internetowa. Ponadto, dane 3rd party najczęściej są dodatkowo segmentowane przed wykorzystaniem ich dalej, tak aby marketer, bądź osoba korzystająca z danych mogła od razu dotrzeć do pożądanej grupy celowej, np. do osób zainteresowanych ubezpieczeniem podróżnym. Trafiamy dzięki temu do szerokiego spektrum użytkowników, segmentując ich pod względem demografii, zainteresowań, intencji zakupowych, profili zawodowych, jak i tworzymy specjalne segmenty na życzenie klienta.
Użytkownik odwiedza stronę www
Użytkownik porusza się po stronie i przegląda różne treści
Przetwarzanie danych w DMP
Segmentujemy dane z aktywności na podstawie tego jak użytkownik porusza się po stronie i jakimi treściami jest zainteresowany

Dzięki temu nie tylko możemy bezpośrednio realizować kampanie dla klienta, ale również możemy udostępnić je w naszym DMP.

Zanim rozpoczniemy dystrybucję danych, każdą ze stron wydawców, z którymi współpracujemy, sprawdzamy pod względem jakości danych, aby dostarczać naszym klientom najlepszej jakości usługi.

Weryfikacja danych z Nielsen.

W związku z rozwojem rynku reklamy internetowej wykorzystującej dane o użytkownikach, pojawiły się wątpliwości dotyczące jakości danych, co zrodziło potrzebę ich zweryfikowania.
W tym celu nawiązaliśmy współpracę z firmą badawczo - analityczną Nielsen, której narzędzie (Nielsen Digital Ad Ratings) pozwala na precyzyjne sprawdzenie wiarygodności dostarczanych do kampanii danych, pod względem parametrów demograficznych.

Badaniu poddaliśmy profile użytkowników z podziałem na płeć oraz wiek.
W skład tych danych wchodziły:

  • twarde dane (deklaratywne), w podziale na źródło ich pochodzenia
  • modele look-alike

Weryfikacja twardych danych (deklaratywnych) w podziale na źródło pochodzenia, pozwoliła na wyeliminowanie dostawców, którzy dostarczali dane zbyt niskiej jakości.

Sprawdź, które produkty mogą Cię jeszcze zainteresować.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej.